Nakon vijesti da Kaufland Hrvatska s ciljem smanjenja plastike u okolišu ukida lagane plastične vrećice odlučili smo saznati što po tom pitanju rade ostali domaći trgovački lanci. Kaufland Hrvatska također će početkom iduće godine iz prodaje povući jednokratno plastično posuđe te pribor za jelo, plastične štapiće i slamke te ih zamijeniti alternativnim održivim rješenjima. Iako su po ukidanju plastičnih vrećica prvi, kada je riječ o redukciji plastike Lidl Hrvatska ih je preduhitrio. Naime, iako je strategija EU za jednokratnu plastiku postavila rok do kraja 2020., Lidl je sebi rok postavio godinu ranije da bi naposljetku cilj ostvarili dva mjeseca prije tog roka.
“Cilj nam je do 2025. smanjiti upotrebu plastike u ambalažama naše privatne robne marke za 20 posto. Uz to, početkom godine, na odjelu svježeg voća i povrća uvodimo u prodaju vrećice za višekratnu upotrebu. Pratimo europske strategije i zahtjeve, ali i proaktivno radimo na redukciji plastične ambalaže već u postupku nabave”, objasnili su iz Lidla.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu