Promotivna kampanja, za koju će Grad izdvojiti oko 1,2 milijuna kuna, a iznos je to u koji ne ulaze tri makete rotora za 227 tisuća koje će se smjestiti u Gradsku upravu, počet će nekoliko mjeseci prije nego se radovi na kružnom toku privedu kraju.
Rotor na kapi, rotor na majici, na jumbo plakatu, u tramvajima i autobusima. Rotor na televiziji, na radiju, u novinama. Na društvenim mrežama, ali i u obliku brošure – i da žele, Zagrepčani datum zatvaranja najvećeg gradilišta u metropoli nikako neće moći "promašiti". Promotivna kampanja, za koju će se izdvojiti oko 1,2 milijuna kuna, a iznos je to u koji ne ulaze tri makete rotora za 227 tisuća koje će se smjestiti u Gradsku upravu, počet će nekoliko mjeseci prije nego se radovi na kružnom toku privedu kraju, a uskoro će se raspisati natječaj i za tvrtku koja misli da promidžbu može najbolje odraditi, piše Večernji list.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu