Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Britance ‘mamiti’ dobrim cijenama

Autor: Marija Crnjak
03. studeni 2019. u 21:59
Podijeli članak —
Direktor HTZ-a e Kristjan Staničić odlazi na WTM sajam u London/M. Lukunić/PIXSELL

U zadnje dvije godine HTZ je za promociju na tom tržištu uložila 27 milijuna kuna.

Kako je termin Brexita opet pomaknut, još nije moguće predvidjeti sve implikacije na turistička kretanja za iduću godinu, ali okolnosti ne idu u prilog stvaranju pozitivne atmosfere za putovanja Britanaca u inozemstvo.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Stoga je važno kreirati kompetitivne cijene i dodatno se približiti partnerima, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić uoči sajma WTM London koji počinje danas.

Kako je termin Brexita opet pomaknut, još nije moguće predvidjeti sve implikacije na turistička kretanja za iduću godinu, ali okolnosti ne idu u prilog stvaranju pozitivne atmosfere za putovanja Britanaca u inozemstvo.

Stoga je važno kreirati kompetitivne cijene i dodatno se približiti partnerima, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić uoči sajma WTM London koji počinje danas.

U zadnje dvije godine HTZ je za promociju na tom tržištu uložila 27 milijuna kuna, što će se nastojati zadržati i u 2020. godini, kaže Staničić. 

Autor: Marija Crnjak
03. studeni 2019. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close