Put od ideje, preko realizacije do prodaje je dug – najčešća je poduzetnička teza koja se potvrđuje i na projektu hrvatske brzorastuće startup agencije Holo Lab, prepoznatljive po 3D hologamima, jedinstvenoj tehnologiji koja na drugačiji način prezentira proizvod ili uslugu. Ti se oglasi vrte od svibnja u već više od sto lokala, barova i restorana diljem zemlje kroz kanal HoReCa, dok je sljedeća razvojna faza usmjerena na jačanje prodaje, uključujući širenje u sklopu istog kanala na domaćem tržištu te u Sloveniji i Srbiji, ali i iskorak izvan HoReCa, kako stoje stvari prvenstveno kroz maloprodajne lance, kao i ljekarne.
Holo Lab vode idejni zatečnici projekta Juraj Kolovrat (dolazi iz retaila) te Zeno Štok, koji je ranije radio u industriji pića. U projekt je dosad uloženo 5 milijuna kuna, s tim da su suosnivači 49% tvrtke prepustili drugim investitorima, jer su financijski podržali cijelu priču. Do kraja 2019., dakle u prvih 7 mjeseci, Holo Labov prihod očekuje se na razini od oko milijun kuna, za što Kolovrat ističe da je vrhunski rezultat. "Prihod je impresivan, a vidjet ćemo što će biti dogodine. Svakako očekujemo da će to biti lijepa hrvatska priča o uspjehu, a zaokružit će se za otprilike godinu dana", kaže Kolovrat.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu