Nakon nekoliko godina kontinuiranog rasta, hrvatski kamping segment ove godine zabilježio je pad noćenja od oko jedan posto, uz stagnaciju broja dolazaka, i to na broj kapaciteta koji je za 3 posto veći nego lani, tako da se svakako radi o padu iskorištenosti i produktivnosti, u sektoru koji čini oko petinu svih smještajnih kapaciteta u Hrvatskoj te sličan udjel u broju noćenja.
Pad je zbog lošeg vremena bio u svibnju, ali i u srpnju, dok ni rast od 2,5 posto u kolovozu nije nadmašio rast broja kapaciteta. Kako bi popunili kapacitete, prema podacima ADAC-a domaći kampovi su u 2019. snizili cijene za oko 5 posto u prosjeku, za razliku od konkurenata na Mediteranu, iako su i Italija i Francuska imale minus, a Španjolska stagnaciju u prometu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu