Nakon pojačanja u odjelu strateškog planiranja marketinška agencija McCann Zagreb nastavlja s osnaživanjem tima. Ana Burazer stigla je na poziciju kreativne direktorice te će uz glavnog kreativnog direktora Daniela Vukovića te Gorana Božića i Ivana Čepelaka raditi na osmišljavanju i razradi ideja za neke od najprepoznatljivijih domaćih i inozemnih tvrtki i brendova.
Ana Burazer se time vratila u agencijski svijet nakon što je bila brand manager švedskog brenda Intimina i copywriter u agenciji Imago Ogilvy. Objasnila nam je zašto se vratila agencijskoj karijeri. "Jedan kolega mi je davno rekao – jednom copywriter, uvijek copywriter. Kad se zaljubiš u stvaranje koncepata i kreativnih rješenja, teško ćeš to pustiti. Upravo zato moj odlazak iz agencije nije bio bijeg od agencijskog života već želja da naučim i bolje razumijem klijenta kojem prodajem kreativnu ideju. Vratila sam se da upotrijebim znanje, i zbog spoznaje da ideje budu sveobuhvatne, a ne samo kreativne", objašnjava Burazer.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu