Fresh Island prvi je glazbeni festival koji se odlučio na prikupljanje novca za razvoj poslovanja na Funderbeamu, a u pet dana od otvaranja kampanje za javnost u londonskom Home Grown Private Members klubu prikupili su 586 tisuća eura od ulagača.
„Jako smo zadovoljni što smo nakon svega 24 sata od otvaranja kampanje u Londonu došli do minimalno planiranog cilja od četiri milijuna kuna, a krajnji nam je cilj doći do iznosa od 700 tisuća eura“, izjavio je Adnan Mehmedović – Medo, suosnivač, te PR i marketing direktor festivala. Svoj interes za prvom ikad festivalskom Funderbeam kampanjom pokazali su investitori iz čitavog svijeta što je odličan pokazatelj da je Fresh Island na pravom putu da dosegne svoj zacrtani cilj, ističe Mehmedović i dodaje kako vjeruje da će zacrtani konačni cilj kampanje ostvariti i prije krajnjeg roka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu