Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Beč dobiva automatizirani metro

Autor: Poslovni dnevnik
24. rujan 2019. u 21:59
Podijeli članak —
Testiranje počnije 2021.PD

U prvoj fazi podzemna željeznica vozit će bez putnika.

U Beču je započela proizvodnja novih potpuno automatiziranih vlakova podzemne željeznice koji bi od 2022. trebali prometovati novoizgrađenom bečkom linijom metroa U5.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi
 

90 posto

materijala koji se koristi u izradi bečkog metroa može se reciklirati

Isporuka prvih vlakova koji se proizvode u Siemensovim pogonima u bečkom Simmeringu trebala bi biti drugom polovicom 2020. Vlakovi će potom tijekom 2021. biti testirani na drugim linijama bečke podzemne željeznice, no bez putnika. Prvi putnici novim bi se vlakovima trebali provozati tek 2022. Kako iz bečke gradske uprave ističu, novi potpuno automatizirani vlakovi kakvi već prometuju Parizom i Barcelonom nisu samo sigurniji za putnike zbog zaštitnih ograda na samim stanicama metroa, nego su i bitno ulaganje u zaštitu okoliša. Oko 90 posto materijala koji se koristi u izradi bečkih vlakova može se reciklirati. Rasvjeta vlakova te sustav grijanja i klimatizacije omogućit će nizak stupanj potrošnje energije.

U Beču je započela proizvodnja novih potpuno automatiziranih vlakova podzemne željeznice koji bi od 2022. trebali prometovati novoizgrađenom bečkom linijom metroa U5.

 

90 posto

materijala koji se koristi u izradi bečkog metroa može se reciklirati

Isporuka prvih vlakova koji se proizvode u Siemensovim pogonima u bečkom Simmeringu trebala bi biti drugom polovicom 2020. Vlakovi će potom tijekom 2021. biti testirani na drugim linijama bečke podzemne željeznice, no bez putnika. Prvi putnici novim bi se vlakovima trebali provozati tek 2022. Kako iz bečke gradske uprave ističu, novi potpuno automatizirani vlakovi kakvi već prometuju Parizom i Barcelonom nisu samo sigurniji za putnike zbog zaštitnih ograda na samim stanicama metroa, nego su i bitno ulaganje u zaštitu okoliša. Oko 90 posto materijala koji se koristi u izradi bečkih vlakova može se reciklirati. Rasvjeta vlakova te sustav grijanja i klimatizacije omogućit će nizak stupanj potrošnje energije.

Autor: Poslovni dnevnik
24. rujan 2019. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close