U 3. maju je konačno pao kamen sa srca jer je i država nakon većine vjerovnika prihvatila odgodu naplate glavnine svojih potraživanja za na dvije godine, a zaključen je i ugovor za dovršetak prvog od tri broda, za koje direktor Edi Kučan pregovara s potencijalnim kupcima. Osim s kanadskom Algomom za brod za rasute terete, očekuju do kraja mjeseca i zaključenje ugovora za tanker Santiago, dok je ugovaranje trećeg broda za prijevoz automobila (spornu gradnju 514) još uvijek je pod znakom upitnika, premda je Kučan javno iznio procjenu da za taj brod dovršetak i isporuku očekuje do kraja 2020. Na dovršetku tog broda temelji se i Uljanikov stečajni plan, o kojemu će se danas izjašnjavati vjerovnici na trgovačkom sudu u Pazinu. Stečajni upravitelj Damir Majstorović već je upoznao javnost s okvirom tog plana, koji predviđa osnivanje nove tvrtke, Uljanik Nove, u koju bi Uljanik d.d. i Uljanik Brodogradilište u stečaju, unijeli imovinu, odnosno brodove, strojeve i opremu, te nastavili s proizvodnjom brodova koje je pulski škver ugovorio. To podrazumijeva da država kao glavni razlučni vjerovnik, pretvori svoja prava u vlasnički udjel. Plan se posebno oslanja za dovršetak dvije gradnje, broda 526 za prijevoz stoke, te spomenute 514-ice.
Prodajom ta dva broda stečajni upravitelj procjenjuje da bi se razlučnim vjerovnicima vratilo 15 milijuna eura za 514-icu i 7 milijuna eura za 526-icu. Prijedlog predviđa i nekoliko modela osiguranja obrtnog kapitala kroz dokapitalizaciju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.da da, puno pitanja, dvojbi, nejasnoća no ipak je puno toga jasno. pitanje je samo nad pitanjima, TKO ĆE KOGA PREVESLATI
Uključite se u raspravu