Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Dodatnom promidžbom do uspješnije posezone

Autor: Darko Bičak
19. kolovoz 2019. u 21:59
Podijeli članak —
Foto: Grgo Jelavić/PIXSELL

Kampanja na 14 tržišta.

Hrvatska turistička zajednica krenula je s velikom marketinškom kampanjom za promociju posezone koja će se do 31. listopada provoditi na 14 europskih emitivnih tržišta.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Tako će se dodatni napori za privlačenje turista na jesen provoditi u Njemačkoj, Austriji, Poljskoj, Italiji, Velikoj Britaniji, Mađarskoj, Nizozemskoj, Francuskoj, Švedskoj, Švicarskoj, Češkoj, Sloveniji, Slovačkoj i Španjolskoj.

Hrvatska turistička zajednica krenula je s velikom marketinškom kampanjom za promociju posezone koja će se do 31. listopada provoditi na 14 europskih emitivnih tržišta.

Tako će se dodatni napori za privlačenje turista na jesen provoditi u Njemačkoj, Austriji, Poljskoj, Italiji, Velikoj Britaniji, Mađarskoj, Nizozemskoj, Francuskoj, Švedskoj, Švicarskoj, Češkoj, Sloveniji, Slovačkoj i Španjolskoj.

Kako pojašnjavaju u HTZ-u, aktivnosti u sklopu kampanje provode se putem offline i online komunikacijskih kanala, točnije putem televizije, printa, display oglašavanja, YouTube kanala te društvenih mreža Facebook, Instagram i Twitter.

Kako je pojasnio direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, cilj je dodatno ojačati poziciju Hrvatske kao cjelogodišnje turističke destinacije, a čemu je posebno doprinijela veća i duža frekvencija aviolinija.

Autor: Darko Bičak
19. kolovoz 2019. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close