Konzumova prošlogodišnja kampanja Zdravoljupci koju su pokrenuli s ciljem osvještavanja važnosti uvođenja većih količina voća i povrća u dnevnu prehranu, dobila je nastavak.
Naime, Zdravoljupci se 22. kolovoza vraćaju u Konzum. "Da smo uspjeli u ostvarenju cilja, pokazuju i odlični rezultati koji zasigurno i ove godine neće izostati. Tijekom prošlogodišnje kampanje zabilježili smo porast prodaje posebno označenog voća i povrća, uz čiju se kupnju dobivala dodatna naljepnica za kupnju Zdravoljubaca po akcijskoj cijeni, za 10 do 15 posto u odnosu na planiranu prodaju. Rasla je i tjedna potrošnja kupaca Zdravoljubaca u Konzumu za 40 posto", pohvalili su se iz trgovačkog lanca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu