Poduzetnicu i znanstvenicu Katarinu Miličević dugo je mučilo pitanje kako premostiti put od brendiranja do imidža destinacije, kako shvatiti funkcionira li brend dovoljno dobro da ga prati imidž.
Prije godinu dana pokrenula je startup thinktourism koji je nedavno u partnerstvu s konzultantskom kućom Horwath HTL na globalno tržište pustio jedinstven alat eDEST. Alat koji u realnom vremenu bez barijera, i uz znatno niže troškove od svih drugih alata na tržištu, daje odgovor na pitanje slaže li se imidž destinacije s marketinškim porukama i brendovima, u pilot projektu otkrio je niz neslaganja imidža Hrvatske kao turističke destinacije u odnosu na ono što se komunicira u marketinškim kampanjama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dok im strateške marketinške poslove vodi Dudo Šimenc poznata sportska posvuduša neće biti bolje … više je booking.com učinio za hrvatski turizam od kompletnog sustava htz-a …. niže zanimljiv članak na temu koji dokazuje isto samo kroz opažanje
https://www.index.hr/vijesti/clanak/britanac-koji-zivi-u-hrvatskoj-da-sutra-ukinete-htz-ne-bi-doslo-manje-turista/2101536.aspx
Nitko nas vani u bilo kojem poslu odnosno privrednoj grani ne shvaća ozbiljno, niti smo na bilo kojem polju ispolučili rezultate.
Ovo o čemu mlada dama govori svakome tko nema rupu među ušima bi trebalo biti jasno. Za ovaj oblik turizma tvrdim, niti nam treba ministarstvo niti TZ. Te dvije vodene glave samo žderu novac dobrim dijelom od boravišne pristojbe (svake godine oko 100 mio. € se slije samo od pristojbe), te palamudi i filozofira. Obiliazi derneke po svijetu, snima filmiće s sportašima i na osnovu klickova rezonira, da će turisti navaliti, kad taj filmić vide. Do prije dvije-tri godine nismo imali desetak pristojnih restauranata a sad bi htjeli da smo uz bok Francuskoj, Italiji, Španjolskoj… Kad prosješnog turista pitaš za hranu u Hrvata ili će slegnuti ramenima ili reći: ćevapčići, pljeskavica, ražnjići…
Kamo sreće da je to problem samo sa turistima.
Uključite se u raspravu