Vlasnici jednog restorana kraj Omiša našli su se u središtu pozornosti zbog odgovora na negativni osvrt koji su dobili preko Googlea. Jedna žena im je, naime, napisala kako imaju lošu hranu i uslugu te da su lignje žilave, pizza osrednja i loša riblja juha, piše index.hr.
– Kada sam vidjela na ovoj stranici odgovore vlasnika na kritike drugih gostiju, žalim što sam uopće ušla u restoran. Daleko je to od domaćina. U svakom slučaju, ne preporučujem restoran zbog loše hrane prioritetno, pa sve drugo – napisala im je gošća restorana. No, prema odgovoru na Googleu, vlasnik joj nije ostao dužan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu