Napokon su stigli takvi vremenski uvjeti da se čovjek, radnik, poželi nakon posla osvježiti i rashladiti pivom, pićem koje se smatra prehrambenim proizvodom i kojega se na hrvatskom tržištu 46% proizvede u Zagrebačkoj pivovari (Zapi), pod različitim brendovima. Ova najveća hrvatska pivska industrija jednako je popularna po asortimanu koliko i po maštovitim reklamnim kampanjama, a nedavno je lansirala i kampanju o hrvatskim "milenijcima", generaciji koja se, u najkraćim crtama, definira kao ona u dobi od 20 do gotovo 40 godina.
Time je Zapi htjela pokazati da nije samo njihova "Žuja zakon", već da je i tvrtka "zakon" poslodavac, tvrdi direktorica ljudskih resursa Jadranka Sakoman. "Nakon brojnih sjajnih kampanja kojima smo se uspješno pozicionirali na tržištu kroz proizvode, odlučili smo pokazati javnosti da smo i zakon poslodavac. Tako je nastala kampanja Zakon posao, usmjerena na naše postojeće zaposlenike, sezonske radnike i na trenutačno najvažniju generaciju na tržištu rada – milenijce.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu