Nogometaši i kvadratići, Dubrovnik ili licitari, paška čipka ili Ultra? Što najbolje prodaje hrvatski turizam, pitali smo vodeće hrvatske marketingaše i Hrvatsku turističku zajednicu, središnju nacionalnu agenciju za promociju. Dobili smo različite odgovore s jakim argumentima, kao i ekskluzivno rezultate istraživanja snage brenda Hrvatska na vodećim emitivnim tržištima. HTZ, naime, od 2015. jednom godišnje provodi istraživanje snage turističkog brenda Hrvatska na osam ključnih europskih emitivnih tržišta (Njemačka, Austrija, Italija, Poljska, UK, Nizozemska, Francuska i Švedska).
Koncept na testu
U istraživanju sudjeluje ukupno 4800 ispitanika (600 ispitanika po tržištu) koji putuju na odmor u inozemstvo. Nekoliko je ciljeva istraživanja, za početak utvrditi snagu turističkog brenda Hrvatska, zatim razinu usvajanja brenda (od svjesnosti do kratkoročne namjere putovanja u Hrvatsku), potom poziciju brenda Hrvatska u konkurentskom okruženju vodećih mediteranskih destinacija te stupanj vezivanja Hrvatske s odrednicama krovnog komunikacijskog koncepta "Full of Life" kao i stupanj vezivanja slogana "Full of Life" uz Hrvatsku kao turističku destinaciju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu