Europska komisija zatvorila je krajem travnja natječaj za promociju i marketing poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda, prema kojem se grupe proizvođača mogu uključiti i promovirati uz EU novac svoje proizvode na trećim tržištima, dakle onima izvan EU, ali i na unutrašnjem tržištu.
Za politiku promocije EK je u 2019. izdvojila 191,6 milijuna eura za sufinanciranje, 12,5 milijuna više nego 2018. Nažalost, niti ovaj put, barem prema odgovorima iz Ministarstva poljoprivrede i HGK, ne sudjeluje nitko iz Hrvatske. Valja spomenuti da program promocije traje godinama i bilo je pokušaja da se naši proizvođači organiziraju i prijave, no nijedan nije uspio. I po tome smo opet na začelju EU.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu