Za takav iznos pripreme traju mjesecima, ističe Klarić, te dodaje kako nije u pitanju bio jedan pitch, piše Ana Marija Kostanić za portal Netokracija. Za tvrtku poput Blackstonea se pitcha i po nekoliko puta, o nekoliko glavnih područja: financijama, proizvodu, pravnim pitanjima, tehnologiji…
Ivan Klarić je pak, sa svojim timom, bio ključan dio tih predstavljanja i vodio je pitch o proizvodu koji se u većem dijelu bazirao upravo na aplikaciji Score Alarm. Što ne čudi ako uzmemo u obzir da je Score Alarm postao flagship proizvod Superbeta, a koji je samo u par mjeseci udvostručio njihovu korisničku bazu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu