Tele2 je u Hrvatskoj u prvom tromjesečju povećao prihod za 10 posto na 330,7 milijuna kuna (475 milijuna švedskih kruna) uz skok operativne dobiti (bez učinka IFRS16) za tri puta na 62,7 milijuna kuna (90 milijuna švedskih kruna). Švedska matica ističe da je na takav rezultat utjecala produžena Božićna promotivna kampanja te činjenica da se tržište preorijentiralo na ponude koje stavljaju naglasak na hardver i konvergentne ponude.
U izvješću Tele2 navodi se da je fokus na ponudi neograničenog interneta (Unlimited), a dodatno je na rezultat utjecala i daljnja ekspanzija maloprodajne mreže. Tele2 je u prvom tromjesečju otvorio još tri trgovine. Sada ih ima ukupno 18.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu