Prihod je u rastu u gotovo svim marinama. Dobit Društva također je porasla za visokih 54 % na 38,4 milijuna kuna, dok je EBITDA povećana za 22% i iznosi 93,9 milijuna kuna.
Završen je i najveći pojedinačni investicijski projekt u povijesti ACI-ja: u ožujku je za novu ACI marinu Rovinj ishođena uporabna dozvola. Radi se o projektu u koji je uloženo preko 150 milijuna kuna, a ukratko se može opisati u 4 riječi: ljepota, luksuz, inovativna rješenja i sigurnost. Kategorizacija marine upravo je u tijeku. Očekuje se visokih pet sidara koja klijentima jamče ispunjavanje najviše razine kvalitete u pogledu niza posebnih uvjeta i visokih standarda opremljenosti i izgleda prostora u kojima se djelatnost obavlja, načina na koji se usluge pružaju, sadržaja koji marina nudi te u konačnici i u pogledu primjene načela zaštite okoliša u svakodnevnom poslovanju. Marina raspolaže sa 1.400 m2 komercijalnih prostora, a posebna briga vođena je da se u te prostore uvede ponuda usluga na visokoj razini: ugostiteljskih sadržaja, restorana i caffe – lounge bara, trgovina mješovitom robom, wellness, trgovine svjetski poznatih robnih marki, predstavništva renomiranih prodajnih zastupnika luksuznih jahti, čarter agencije, servisni centar za plovila itd. Opremljena je Wi Fi sustavom najnovije generacije, a luksuznim plovilima sigurnost daje i najmoderniji sustav video nadzora te kontrole pristupa. Posebna briga uložena je u zaštitu okoliša i održanje čistoće morskog okoliša, prilikom izgradnje korišteni su konstrukcijski materijali i energetski sustavi koji osiguravaju maksimalnu energetsku učinkovitost, a primijenjene su i sve prednosti LED rasvjetne tehnologije i upravljanja rasvjetom. Službeno otvaranje marine biti će koncem travnja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Naravno da bi privatni vlasnik drugčije i bolje upravlja. Marina Frapa od prvog dana stvara dobit, dok su ovi iz ACI-ja sami sebi, cijelo vrijeme, bila svrha. A toliko su marina naslijedili još iz socijalizma. Da su izgradnju svih tih marina morali sami financirati nosili bi gaće na štapu.
Da privatnik ima ACI prihodi bi prešli milijardu. Da država upravlja marinama nije poznato u zapadnoj civilizaciji.
Uključite se u raspravu