Na skali od 1 do 5 kupci u Hrvatskoj prilično su zadovoljni uslugama koje dobivaju pokazalo je prvo istraživanje korisničkog iskustva u Hrvatskoj koje su zajednički napravili Ipsos i portal CX.hr.
Prosječan Customer Experience Index, odnosno indeks korisničkog zadovoljstva pruženim uslugama u raznim industrijama u Hrvatskoj kreće se između 3,18 i 3,69. Petica bi kao u školi značila najviše zadovoljstvo. Katarina Pranjić, konzultantica za korisničko iskustvo kaže da najuspješnije svjetske kompanije bilježe bolje pokazatelje. "Kada uzmete u obzir parametre potrebne da bi se iskazao indeks korisničkog iskustva, jasno je da se korisničko iskustvo različitih uslužnih djelatnosti treba dodatno razvijati", kaže Pranjić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu