Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Rotaraction objašnjava kako se zaposliti i ostati u zemlji

Autor: Sergej Novosel Vučković
31. ožujak 2019. u 21:59
Podijeli članak —
Na konferenciji u SC-u i radionice iz govorništva i izrade CV-a, a očekuje se posjet oko 5000 ljudi BORNA FILIĆ/ PIXSELL

Ciljana su skupina studenti pred završetkom studija i mladi koji su ga upravo završili i traže posao.

Nestlé, Rimac Automobili, Fina, Schneider, HEP, EY, Skybox, Coca-Cola i Rockwool tvrtke su sudionice Career Speed Datinga, brzog predstavljanja kandidata koji će u 8 minuta morati prezentirati svoje kvalitete ne bi li se svidjeli mogućim poslodavcima. Ta će ‘akcija’ biti u sklopu Rotaraction konferencije – Zaposli se i ostani u Hrvatskoj, u srijedu 3. travnja u Studentskom centru (SC) u Zagrebu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Cjelodnevno zbivanje u organizaciji Rotaract Cluba Zagreb Centar obuhvaća i predavanja stručnjaka za ljudske resurse iz tvrtki (spomenuti, Belupo, Bagatin…) koji će dati ‘inside-info’ o načinu zapošljavanja. Ciljana su skupina studenti pred završetkom studija i mladi koji su ga upravo završili i traže posao. “Cilj je prenijeti dati znanja kako se predstaviti i kome. Potrebno je znati i povezati se sa zahtjevima konkretnog radnog mjesta za koje se osoba prijavljuje”, kaže nam Tomislav Jelavić uime organizatora.  

Nestlé, Rimac Automobili, Fina, Schneider, HEP, EY, Skybox, Coca-Cola i Rockwool tvrtke su sudionice Career Speed Datinga, brzog predstavljanja kandidata koji će u 8 minuta morati prezentirati svoje kvalitete ne bi li se svidjeli mogućim poslodavcima. Ta će ‘akcija’ biti u sklopu Rotaraction konferencije – Zaposli se i ostani u Hrvatskoj, u srijedu 3. travnja u Studentskom centru (SC) u Zagrebu.

Cjelodnevno zbivanje u organizaciji Rotaract Cluba Zagreb Centar obuhvaća i predavanja stručnjaka za ljudske resurse iz tvrtki (spomenuti, Belupo, Bagatin…) koji će dati ‘inside-info’ o načinu zapošljavanja. Ciljana su skupina studenti pred završetkom studija i mladi koji su ga upravo završili i traže posao. “Cilj je prenijeti dati znanja kako se predstaviti i kome. Potrebno je znati i povezati se sa zahtjevima konkretnog radnog mjesta za koje se osoba prijavljuje”, kaže nam Tomislav Jelavić uime organizatora.  

Autor: Sergej Novosel Vučković
31. ožujak 2019. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close