Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Sve fragmentiranija medijska scena nosi prilike i više posla

Autor: Marta Duić
21. ožujak 2019. u 21:59
Podijeli članak —
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL

Agencija Universal McCann Zagreb ojačala svoj tim, koji dodatno konsolidira.

Medijska agencija Universal McCann Zagreb (UM) dodatno je ojačala svoj tim. Novo lice u agencijskim redovima je Ivan Čelebić, direktor za zakup medijskog prostora koji u ovoj agencijskoj grupi ima već 11 godina iskustva.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Usudio bih se reći da je naša branša danas kompleksnija nego ikada prije te je medijska scena fragmentiranija. To nosi prilike, ali i još više posla i odgovornosti stoga je vrlo važno pratiti situaciju unutar tima te anticipirati potrebe za angažmanom novih kvalitetnih kadrova. Klijenti s pravom od medijskih agencija očekuju sve više i više. Vrlo smo zadovoljni što uspješno pratimo trendove i na zahtjeve klijenata uspijevamo dati odgovore. Trenutačno smo u procesu dodatne konsolidacije našeg digitalnog tima koji je posljednjih godina najviše jačao”, objašnjava Mario Lovrić, izvršni direktor agencije UM Zagreb.

Medijska agencija Universal McCann Zagreb (UM) dodatno je ojačala svoj tim. Novo lice u agencijskim redovima je Ivan Čelebić, direktor za zakup medijskog prostora koji u ovoj agencijskoj grupi ima već 11 godina iskustva.

“Usudio bih se reći da je naša branša danas kompleksnija nego ikada prije te je medijska scena fragmentiranija. To nosi prilike, ali i još više posla i odgovornosti stoga je vrlo važno pratiti situaciju unutar tima te anticipirati potrebe za angažmanom novih kvalitetnih kadrova. Klijenti s pravom od medijskih agencija očekuju sve više i više. Vrlo smo zadovoljni što uspješno pratimo trendove i na zahtjeve klijenata uspijevamo dati odgovore. Trenutačno smo u procesu dodatne konsolidacije našeg digitalnog tima koji je posljednjih godina najviše jačao”, objašnjava Mario Lovrić, izvršni direktor agencije UM Zagreb.

Napominje kako je tržište rada danas dinamičnije nego prije, a svjedoci smo i odlaska velikog broja stručnjaka u inozemstvo, posebno mladih.

“S obzirom na to da se i sama branša sve više okreće prema digitalnim medijima, u porastu je i potreba za zaposlenicima koji u tom području imaju znanje i iskustvo. U UM-u zadržavanju kvalitetnih ljudi ne pristupamo samo kroz poslovne aspekte. Pokušavamo njihovo radno mjesto učiniti dugoročno održivim, kreirajući atmosferu povjerenja i kolegijalnosti te u takvim okolnostima postići kvalitetan balans njihova poslovnog i privatnog života. Kvalitetan stručnjak ostaje ako je cijenjen, ako mu se povjeravaju zadaci koji su dovoljno izazovni te ako mu se pruži podrška i resursi potrebni za realizaciju ne samo poslovnih ciljeva agencije, već i vlastitih ambicija”, ističe Lovrić.

Prirodna posljedica

Kako tvrdi Lovrić, posljednjih nekoliko godina agencija je rasla u broju klijenata i godišnjem prometu te posljedično i u veličini tima. Tim UM-a u Zagrebu trenutačno broji više od 35 profesionalaca.

 

35 zaposlenika

trenutačno ima agencija um u zagrebu, čiji digitalni tim stalno raste

“Medijsko tržište dodatno se fragmentiralo te je sve širi krug medijskih formata i dobavljača s kojima surađujemo. Kao izvršni direktor agencije osjetio sam potrebu pojačano se fokusirati na razvoj i poslovanje agencije, agencijski tim i klijente, a kao prirodna posljedica bila je da u naše poslovanje uvedemo osobu koja će se dodatno posvetiti medijskim dobavljačima te u taj dio naših poslova uvesti još više sistematičnosti i proaktivnosti. Time očekujemo dodatnu optimizaciju procesa medijskog zakupa što će nam omogućiti da klijentima nastavimo osiguravati optimalne uvjete zakupa. Uvjereni smo da smo upravo u Ivanu našli idealnu osobu za takvu poziciju, a činjenica da s njim surađujemo već dugi niz godina u sklopu naše agencijske grupe govori da u njega imamo veliko povjerenje”, kaže Lovrić.

Ivan Čelebić, direktor za zakup medijskog prostora objašnjava kako je u ovom poslu već godinama, a iskustvo je stekao i ‘brusio’ na crnogorskom tržištu.

“U biti se vraćam poziciji na kojoj sam proveo pet godina na crnogorskom tržištu i stekao najveće iskustvo. S obzirom na to da je naša suradnja između tržišta trajala niz godina, ova promjena zapravo je za mene vrlo prirodna. U doba ubrzanog širenja medijskog okruženja izuzetno je važno intenzivirati i unaprijediti komunikaciju s medijskim partnerima, a najveća vrijednost moje pozicije leži u optimizaciji investicija u skladu sa sve kompleksnijim strategijama i novim mikro momentima potrošača, čime ćemo dalje unaprijediti i cjenovnu efikasnost”, kaže Čelebić.

Kako objašnjava, tim s kojim radi je iskusan i detaljno poznaje kompletno medijsko okruženje, a najveći izazov za njega bit će unaprijediti zakup u digitalnim medijima, što je globalni trend koji hrvatsko tržište prati u velikoj mjeri.

Specijalizacija zakupa

“Moj doprinos bit će u kreiranju još jedne razine u metodologiji rada, dodatnoj proaktivnosti agencije kao i specijaliziranju samog sektora zakupa medija što će rezultirati boljom i kvalitetnijom suradnjom s medijima. Što se tiče demografskih parametara, navika potrošača, kao i općenito konzumacije medija – postoji dosta sličnosti u odnosu na CEE regiju tako da sam s većim dijelom informacija već uvelike upoznat. Osim razlike u veličini tržišta, najveća razlika je u razvijenosti digitalnih medija zbog čega naša agencija kontinuirano investira u razvoj ljudi i primjenu novih tehnologija”, objašnjava Čelebić.

Lovrić ističe kako je godina koja je iza nas UM-u ponovno donijela rast. Proširili su suradnju s jakim retailerom, tvrtkom Tommy te još nekoliko manjih klijenata, a istovremeno nastavili suradnje sa svim ključnim klijentima.

“Novi zamašnjak očekujemo i u segmentu analitike i istraživanja gdje smo na nivou SEE regije uspostavili novu poslovnu jedinicu Polaris koja će se sistematično i dubinski baviti upravo tim područjem”, zaključuje Lovrić.

Autor: Marta Duić
21. ožujak 2019. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close