Medijska agencija Universal McCann Zagreb (UM) dodatno je ojačala svoj tim. Novo lice u agencijskim redovima je Ivan Čelebić, direktor za zakup medijskog prostora koji u ovoj agencijskoj grupi ima već 11 godina iskustva.
“Usudio bih se reći da je naša branša danas kompleksnija nego ikada prije te je medijska scena fragmentiranija. To nosi prilike, ali i još više posla i odgovornosti stoga je vrlo važno pratiti situaciju unutar tima te anticipirati potrebe za angažmanom novih kvalitetnih kadrova. Klijenti s pravom od medijskih agencija očekuju sve više i više. Vrlo smo zadovoljni što uspješno pratimo trendove i na zahtjeve klijenata uspijevamo dati odgovore. Trenutačno smo u procesu dodatne konsolidacije našeg digitalnog tima koji je posljednjih godina najviše jačao”, objašnjava Mario Lovrić, izvršni direktor agencije UM Zagreb.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu