Hrvatska ima sve što traže kineski turisti, od kulturne, povijesne i prirodne baštine do autohtonosti, bogate gastronomije, folklora i modernih festivala, te ih se već ove godine očekuje mnogo više iako ostaju problemi vezani uz vizni režim, nedostatak izravnih zrakoplovnih linija te ponude i vodiči na kineskom jeziku.
To je među ostalim istaknuto na prvoj regionalnoj konferenciji o kineskome turističkom tržištu, koju su, uz pokroviteljstvo Ministarstva turizma, organizirali zagrebačka konzultantska tvrtka ProConcept i singapurska marketinška agencija IPPWorld, okupivši domaće i regionalne turističke agencije te druge profesionalce koji već rade ili žele raditi s kineskim tržištem.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu