Najveća regionalna digitalna konferencija Digital Takeover u organizaciji 24sata u CineStaru zagrebačkog Branimir Centra i ove godine okupila je 1300 posjetitelja iz Hrvatske i regije: od digitalnih eksperata i decision-makera do startup-ova i najutjecajnijih kompanija iz cijele regije. Digital Takeover novom konferencijom potvrdio je status jedinstvenog projekta u regiji, a u bogatom 11-satnom programu u pet dvorana održano je niz predavanja, panel diskusija i prezentacija vodećih hrvatskih i svjetskih stručnjaka.
Konferenciju je otvorio Boris Trupčević, direktor Styrije za Hrvatsku. U uvodnoj prezentaciji najavio je program konferencije koja sudionike vodi u budućnost. "Billboardi danas ipak nisu top stvar u advertisingu. Targetiranje, algoritmi, content marketing, online video… To su pojmovi koji redefiniraju kako pričamo s potrošačima. I tu vidimo brutalan globalni rast. Svijet marketinga danas je puno kompleksniji od velikog sjajnog billboarda" – rekao je Trupčević. Istaknuo je važnost vrha kompanije u procesu digitalne transformacije koji mora voditi primjerom, ali jednako je važna i svaka osoba koja radi kod vas jer transformacija pada ili prolazi na ljudima.