Dok ministar gospodarstva Darko Horvat prikuplja podatke iz Uljanika za analizu kako bi se moglo sjesti za stol i pregovarati s odabranim strateškim partnerom Brodosplitom, poslovanje Uljanik d.d.-a idućih tjedana češljat će privremeni stečajni upravitelj Damir Majstorović, jer je i za krovnu tvrtku pulskog brodogradilišta formalno pokrenut prethodni stečajni postupak. Tvrtka je u blokadi duže od 120 dana, s iznosom od 28 milijuna kuna, a ispunjava li uvjete za stečaj utvrdit će se na ročištu 3. svibnja.
Međusobne prozivke
No, kako vrijeme odmiče i kriza u Uljaniku doseže vrhunac tako na površinu izbija i silni prljavi veš o poslovnim odnosima koji su pulsko brodogradilište vukli u probleme. Ovih dana preko medija ratuju Uljanik i Uljanik Plovidba, čiji čelnici prozivaju jedni druge za probleme u svojim tvrtkama. Prije mjesec dana čelni čovjek Uljanik Plovidbe Dragutin Pavletić žalio se na izvješće privremenog stečajnog upravitelja 3. maja zbog podatka u tom postupku da je njegova tvrtka dužna riječkom škveru oko 52 milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ako se sjećate, Polančec je htio ovo prodati, pa su mu smjestili kajlu i završio i zatvoru zbog 4 reflektora i vatrogasnog vozila. Nije se smjelo dirati u ovu kasicu.
A mogu izbaciti i imena ministra i ekipe iz vlade zadnjih 10-15 godina koji su to omogucavali 🙂 tu vise ni oni neznaju tko koga nateze, jel starija kokos ili jaje?
Jasno je da je HR brodogradnja skuplja od koreje, kine, ali tko normalan bi kupovao skuplje ako nemas druge beneficije… ali koji je razlog da bi dao te beneficije ? Samo da odrzis nemogucu racunicu i stvaras daljnji minus?
Pa kaj se nije monistar Vrdoljak hvalio kako je ON sanirao hrvatsku brodogradnju.
Sada neka preuzme odgovornost i neka plati dugove.
Ako ne, neka ga onda država blokira.
Pa će se ministri naučiti da će odgovarati za svoje postupke.
A mogu izbaciti i imena ministra i ekipe iz vlade zadnjih 10-15 godina koji su to omogucavali 🙂 tu vise ni oni neznaju tko koga nateze, jel starija kokos ili jaje?
Jasno je da je HR brodogradnja skuplja od koreje, kine, ali tko normalan bi kupovao skuplje ako nemas druge beneficije… ali koji je razlog da bi dao te beneficije ? Samo da odrzis nemogucu racunicu i stvaras daljnji minus?
ovo je pravi mitološki slučaj s nebrojeno puno mitologije, trebalo bi malo propitati ministre iz toga vremena, možda se oni nečega sjećaju
A mogu izbaciti i imena ministra i ekipe iz vlade zadnjih 10-15 godina koji su to omogucavali 🙂 tu vise ni oni neznaju tko koga nateze, jel starija kokos ili jaje?
Jasno je da je HR brodogradnja skuplja od koreje, kine, ali tko normalan bi kupovao skuplje ako nemas druge beneficije… ali koji je razlog da bi dao te beneficije ? Samo da odrzis nemogucu racunicu i stvaras daljnji minus?
Uključite se u raspravu