Hrvatska turistička zajednica (HTZ) počela je prvu ovogodišnju kampanju za promociju predsezone na 12 europskih tržišta, a provodit će je do 15. travnja s ciljem dodatnog motiviranja dolazaka turista u Hrvatsku prije ljeta, izvijestili su u ponedjeljak iz Glavnog ureda HTZ-a.
Europska tržišta na kojima HTZ provodi prvu predsezonsku kampanju su Njemačka, Ujedinjeno Kraljevstvo i Irska, Slovenija, Austrija, Poljska, Češka, Italija, Francuska, Mađarska, Nizozemska, Švedska i Švicarska, a provodi se na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube te kroz aktivnosti tzv. display oglašavanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu