Voditi projekt u marketinškoj agenciji zaista nije lako. Osnovu svega, kažu, čini razumijevanje potreba klijenta te koordinacija procesa kako će se što izvršiti u agenciji. Ovo je pojednostavljen opis pozicije i važnosti uloge ‘accounta’ u agenciji, a naziv ni približno ne dočarava ulogu ni odgovornost koju te osobe nose. O izazovima profesije govore nam account menadžerice agencije McCann Zagreb, koje se nisu libile otkriti i anegdote iz svakodnevice i upozoriti je li im činjenica da su žene prednost ili ‘uteg’.
“Moja uloga je projektu pristupiti iz strateškog ugla, usmjeriti tim i nadgledati izvedbu. I prema potrebi ih zbuniti svojom titulom”, objašnjava Martina Jelić svoju poziciju – account planning director. Iako je hashtag – #agencylife posljednjih godina postao popularan u propagandi lijepih strana radne svakodnevice, ona je, prema iskustvima zaposlenika, izazovna, iscrpljujuća i u najmanju ruku specifična.
Prošlogodišnja Mastercard kampanja koja je u prvi plan istaknula niz protagonista posvećenih svojim strastima. Od toga što sam upoznala jedinstveno zanimljive ljude, do toga da smo imali priliku kampanji pristupiti iz jednog novog ugla koji prati priče izvan okvira klasičnih pripovjedačkih formata… Ta kampanja nam je svima podigla očekivanja na sasvim novu razinu pa jedva čekam nastavak u ovoj godini.
Prošle smo godine prvi put uspjeli realizirati i isproducirati lokalnu kampanju za Mastercard i zbog toga sam stvarno sretna.
Shake&Take aplikacija za Coca-Colu. To je projekt na kojem radimo već tri godine i kontinuirano ostvarujemo sve bolje rezultate. Svake godine pred nama je veliki izazov učiniti aplikaciju još boljom i zabavnijom. Super je osjećaj kada vidimo da u tome i uspijevamo.
S RBA mi je baš gušt raditi. Kampanje za RBA stambene i nenamjenske kredite koje smo radili lani su mi bili odličan projekt. Stariji bračni par u nemogućim situacijama poput skakanja u bazen, vjenčanja pred Elvisom i vožnje romobila. Glumili su ih Mira i Vjeko, a usprkos dugom i napornom snimanju, smijali smo se do suza i napravili super spotove.
Teško je izdvojiti samo jedan projekt i samo jednog klijenta. Meni su drage mnoge kampanje koje smo napravili za: L’Oreal Paris, HEP, Plavu Lagunu, HT. Čak i ako nisam bila direktno uključena u proces, veseli me uspjeh drugih kolega i kampanja koje su kreirali. Uvijek zajedno slavimo sve pobjede i poneki poraz.
Moj najdraži projekt je kampanja ‘Nogomet’ za HT. Bilo mi je super kada bi naši pobijedili, trgovi i kafići ‘gore’, a sa zvučnika krene navijačka pjesma u čijem je stvaranju i naš agencijski HT tim sudjelovao.
Najdraži su mi kreativni pitchevi jer volim taj osjećaj natjecanja. Lijepo je upoznavati nove potencijalne klijente, susretati se s ljudima iz različitih industrija, sektora itd. Od projekata izdvojila bih suradnju i kampanju za klijenta Gorenje koju smo radili za cijelu Europu, i to ne zbog finalnog proizvoda, nego zbog uzajamnog poštovanja, podrške i divnih emocija koje su utkane u tu suradnju.
Moj broj jedan je kampanja za Konzumove Zdravoljupce jer je, osim izvanrednih prodajnih rezultata, sadržavala i društveno-odgovornu komponentu – popularizaciju konzumacije voća i povrća kod najmlađih. Zahvaljujući ovoj kampanji, danas je nerijetka situacija u kojoj trogodišnje dijete u hrpi povrća prepoznaje brokulu i nagovara mamu da ju kupi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu