Nova godina osim novog imena za Zubak Grupu donosi i novu strategiju te ulaganje u razvoj i istraživanje, a to za posljedicu ima strateško opredjeljenje da je budućnost prodaje vozila u digitalnom povezivanju svih sudionika na tržištu (kupci, prodavači, servisi, osiguravatelji, financijske ustanove…).
Zubak Grupa kao lider na tržištu prodaje i post prodaje automobila u Republici Hrvatskoj prije 5 godina prepoznala je potrebu da svoje usluge ponudi u digitalnom obliku te je pokrenut (AutoZubak) Neostar koji potencijalnim kupcima nudi potpuno digitalno iskustvo kupovine automobila kao i naručivanje automobila na servis u nekoliko klikova mišem uz unaprijed poznate cijene servisnih paketa. Iako nitko od konkurenata na tržištu nije dostigao gore navedeni standard u Zubak Grupi su zaključili da je vrijeme za novi iskorak. Početkom 2020. godine planiraju tržištu predstaviti novu Neostar platformu koja će digitalno povezati sve sudionike na tržištu prodaje i post prodaje vozila u RH, ali sa krajnjim ciljem pozicioniranja platforme na tržištima EU.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu