Nezaposlenost među mladima pokazala se kao velik problem u mnogim državama u kojima poslujemo. Kao društveno odgovorna tvrtka želimo pružiti potporu razvoju mladih te doprinijeti rješavanju problema njihove nezaposlenosti. Tim riječima Boška Trbojević, direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću Coca-Cole HBC Hrvatska, počinje priču o obrazovnom programu koji ta kompanija od 2017. provodi pod nazivom "Coca-Colina podrška mladima". Programom, kaže, žele pomoći mladima da razviju samopouzdanje i steknu vještine koje su neophodne na današnjem tržištu rada, a često nisu dovoljno zastupljene u formalnim oblicima obrazovanja.
U 28 zemalja
"Kako bismo doskočili tom problemu, 2017. je pokrenut ovaj projekt na razini 28 zemalja u kojima poslujemo. Program smo prvenstveno namijenili nezaposlenim mladim osobama od 18 do 30 godina", precizira Trbojević. Premda je tijekom prošle dvije godine naglasak bio na nezaposlenim mladim ljudima koji nisu u sustavu obrazovanja niti pohađaju dodatne edukacije, ove su godine odlučili uključiti studente i apsolvente. "U protekle dvije godine sudionici su tijekom radionica imali priliku od izvrsnih predavača stjecati znanja na području životnih i poslovnih vještina. Jedna je od glavnih svrha projekta pružiti mladima potporu u razvijanju onih vještina koje im nedostaju, kao i razvijanje njihova samopouzdanja prilikom ulaska na tržište rada.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu