Poslovni ljudi ga obožavaju. Tim su mi riječima u C Automobil importu, generalnom zastupniku za Peugeot na hrvatskom tržištu, argumentirali prijedlog da na testu isprobam benzinsku verziju jedne od njihovih prodajnih perjanica – crossover SUV-a 3008. Taj sam model, ali u dizelskoj varijanti, već testirala lani u svibnju, upravo u trenutku kada je u Hrvatsku stigao oplemenjen novim Peugeotovim motorom, čišćim i štedljivijim dizelašem 1.5 BlueHDi 130. Odabir te izvedbe bila je logična stvar, u eri downsizinga, koja je po nekima samo uvertira u konačnu bitku za trajno iskorjenjivanje dizelaša s automobilskog tržišta, takve mašine postaju mainstream za proizvođače i kupce koji se ove vrste pogonskog goriva ne misle tako lako odreći. No, sada je red test posvetiti i onima kojima dizel nikad nije, ili više neće biti prvi izbor. Nakon sedmodnevne probe odmah ću na početku reći kako mi je drago da su me “nagovorili” na ovaj test, jer mi je nakon njega postalo jasno zašto se ova verzija popularne 3008 toliko svidjela domaćim poslovnjacima.
Lakoća upravljanja najjači je adut modela 3008 Allure PureTech 130 EAT8. Nisu česti automobili koje možete pohvaliti da se jednako dobro snalaze u gradskim gužvama, autoputu ili zabačenijim, zapuštenim cestama, ali ovaj na tom polju svakako zaslužuje plus. A svakodnevno sam ga vozila baš takvim rutama – malo prigradskih prečica, pa s obilaznice na autoput, a potom ravno u zagrebačke “krkljance”. I dovoljno je bilo manje od dva dana da se uvjerim kako će ovaj benzinac u svim tim uvjetima biti iznimno pouzdan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu