Najmlađa hrvatska rent a car kuća Carwiz ujedno je i prva koja je upravo pokrenula franšizno poslovanje izvan Hrvatske, s ambicioznim planovima da u tri godine budu prisutni na bar dvadeset tržišta u različitim dijelovima Europe, ali i Afrike i Azije.
Na današnjoj konferenciji za novinare predstavlja se prvih pet tržišta na kojima će od ove godine voziti automobili pod Carwizovim brendom, a u razgovoru za Poslovni dnevnik sve detalje o tom važnom iskoraku te trenutačnoj situaciji na domaćem tržištu otkriva Krešimir Dobrilović, osnivač Carwiza koji je u ovom biznisu gotovo 20 godina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu