Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

‘Ostajemo di smo’ Žujino poticanje optimizma

Autor: Lucija Špiljak
24. siječanj 2019. u 21:59
Podijeli članak —
Snimanje spota bilo jedno od najzahtjevnijih za neki naš proizvod u RH

Kampanjom se prisjećamo naših predaka koji su prije 1400 godina, tijekom velike seobe naroda, krenuli na dug i neizvjestan put prema jugu i tamo pronašli sreću.

Ožujsko pivo predstavilo je novu kampanju pod nazivom "Ostajemo di smo", koja samo tjedan dana nakon predstavljanja ne prestaje oduševljavati javnost idejom, pričom i zaključkom.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U svojim kampanjama Ožujsko pivo uvijek obrađuje aktualne teme, a ovaj put motivirala ih je osjetljiva problematika odlaska ljudi iz Hrvatske, no iz optimistične i zabavne Žujine perspektive. Kampanjom se prisjećamo naših predaka koji su prije 1400 godina, tijekom velike seobe naroda, krenuli na dug i neizvjestan put prema jugu i tamo pronašli sreću. "Kod Žuje su ponos, prijateljstvo i zabava uvijek u fokusu.

Ožujsko pivo predstavilo je novu kampanju pod nazivom "Ostajemo di smo", koja samo tjedan dana nakon predstavljanja ne prestaje oduševljavati javnost idejom, pričom i zaključkom.

U svojim kampanjama Ožujsko pivo uvijek obrađuje aktualne teme, a ovaj put motivirala ih je osjetljiva problematika odlaska ljudi iz Hrvatske, no iz optimistične i zabavne Žujine perspektive. Kampanjom se prisjećamo naših predaka koji su prije 1400 godina, tijekom velike seobe naroda, krenuli na dug i neizvjestan put prema jugu i tamo pronašli sreću. "Kod Žuje su ponos, prijateljstvo i zabava uvijek u fokusu.

Trebamo biti optimistični oko ove teme i pričati o njoj na drugačiji način. Naši preci prešli su dalek put kako bi došli na ovaj komadić zemlje.

Zbog toga ostajemo di smo", istaknuo je Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare. Ova kampanja je okosnica svega što slijedi, od izvedenica spotova do regionalnog pristupa te predstavljanja drugih dijelova Hrvatske. Kreativu potpisuju Almir Okanović i njegov tim iz BBDO-a. Nisu htjeli, kaže, racionalizirati razloge odlaska Hrvata već o temi pričati kroz dolazak na naše prostore, a ne odlazak. "Zanimalo nas je i kako su se stari Slaveni uopće dogovorili tko će ići na sjever, tko na zapad, istok ili jug.

Ponudili smo i alternativnu teoriju, a vidjet ćemo hoće li to zaživjeti kod naših povjesničara", objasnio je Okanović. Snimanje spota trajalo je četiri dana i bilo jedno od najzahtjevnijih i najozbiljnijih kod nas za domaći proizvod, ističe redatelj Bruno Anković. "Lokacije su bile udaljene od gradova pa je ekipa s poslom kretala u 1 ujutro, a sa snimanjem smo počinjali u zoru", rekao je Anković. U kampanji i spotu sudjelovali su i 'manekeni' Žuje, glumci Goran Navojec, Rene Bitorajac i Goran Bogdan.

Autor: Lucija Špiljak
24. siječanj 2019. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close