U vrijeme sve bržih tehnoloških promjena, umjetna inteligencija će imati veliku ulogu u marketingu, pogotovo u predviđanjima trendova i potreba potrošača i klijenata. Tim riječima Barbara Stöttinger, dekanica poslovne škole WU Executive Academy iz Beča pokušava uvjeriti u dobre strane i prednosti sve one koji strahuju od umjetne inteligencije.
Kako tvrdi, posebice marketing i prodaja bit će područja u kojima će umjetna inteligencija igrati veliku ulogu, ali, ipak neće u potpunosti zamijeniti ljude. Upravo suprotno, umjetna inteligencija može poboljšati baze podataka koje koristimo za donošenje odluka. "Ne treba se plašiti umjetne inteligencije jer će vam ona smanjiti vrijeme istraživanja koje trošite, a individualna razina i pristup će postati sve važniji. Brendovi koji pričaju priču su poput bajke, i upravo zbog toga je i dalje ključna ljudska kreativnost za koju ćete zahvaljujući umjetnoj inteligenciji imati više vremena", objašnjava Stöttinger.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu