Europska komisija jučer je objavila natječaje za programe promicanje europskih poljoprivrednih proizvoda diljem svijeta i unutar Unije.
Za programe promicanja u 2019. predviđeno je ukupno 191,6 milijuna eura, uključujući 181,6 milijun za sufinanciranje programa i još 10 milijuna u slučaju poremećaja na tržištu. "Paket" je lani iznosio 179 milijuna eura. Oko 89 milijuna eura bit će dodijeljeno kampanjama u zemljama s visokim rastom kao što su Kanada, Kina, Kolumbija, Japan, Koreja, Meksiko i SAD.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu