U svakodnevnom poslovanju susrećete se s ljutim i teškim klijentima. Oni troše vašu energiju, zahtijevaju dodatan angažman i koriste ljutnju kao sredstvo manipulacije. Krizne poslovne situacije s ljutim klijentima uvijek su neugodne, a kako bi umanjili negativan učinak potrebno se na vrijeme pripremiti. NLP sa svojim tehnikama i znanjima omogućava ljudima usvojiti vještine kojima na efikasan način, bez stresa, upravljamo ljutim i teškim klijentima.
Datum održavanja: 20. OŽUJKA 2019.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu