Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Zbog staništa ptica lisabonska zračna luka ‘puca po šavovima’

Autor: Tomislav Pili
09. siječanj 2019. u 21:59
Podijeli članak —
Zbog rasta broja turista mora se proširivati postojeći aerodrom/REUTERS

Gradnja novog terminala Montijo upitna zbog studije utjecaja na okoliš.

Zbog rasta broja turista lisabonski aerodrom "puca po šavovima", no planove proširenja blokira studija zaštite okoliša.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Francuska kompanija Vinci koja upravlja lisabonskom zračnom lukom objavila je ovoga tjedna da će uložiti 1,15 milijardi eura u širenje postojeće zgrade te gradnju novog terminala u mjestu Montijo pored portugalske prijestolnice.

Zbog rasta broja turista lisabonski aerodrom "puca po šavovima", no planove proširenja blokira studija zaštite okoliša.

Francuska kompanija Vinci koja upravlja lisabonskom zračnom lukom objavila je ovoga tjedna da će uložiti 1,15 milijardi eura u širenje postojeće zgrade te gradnju novog terminala u mjestu Montijo pored portugalske prijestolnice.

Ugovor s tamošnjom vladom predviđa da će dvije strane u terminal Montijo na mjestu vojnog aerodroma uložiti 500 milijuna eura, a 650 milijuna eura u prvu fazu proširenja postojećeg aerodroma.

Novi lisabonski aerodorm planira se već 50 godina, a njegova gradnja postala je nasušna potreba s obzirom da je lani Portugal posjetilo 13 milijuna turista, a Lisabon je od njih uprihodio 14 milijardi eura.

Međutim, gradnja novog terminala ne može započeti zbog studije utjecaja na okoliš koja smatra da će objekt značajno naškoditi obližnjem staništu ptica. Kako piše Reuters, u izradi je nova studija.

Međutim, ekološka udruga Zero zatražila je prošle godine od Europske komisije, inzistirajući da nova studija mora još sveobuhvatnije procijeniti utjecaj na okoliš. 

Autor: Tomislav Pili
09. siječanj 2019. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close