Hrvatski Telekom, predvodnik digitalne transformacije u Hrvatskoj, pokreće kampanju ”Igrajmo na sigurno” kojoj je cilj povećati razinu informiranosti mladih i njihovih roditelja o svim prednostima i rizicima koji su sastavni dio svijeta videoigara. Kampanja je sastavni dio velike društvene inicijative ”Šeraj pozitivu, blokiraj negativu” usmjerene povećanju sigurnosti djece i mladih na internetu.
U sklopu kampanje kreiran je prvi digitalni vodič sigurnog igranja videoigara koji donosi cjeloviti pregled pozitivnih aspekata, ali i rizika igranja videoigara uz konkretne savjete za roditelje kako pristupiti svojoj djeci i zaštititi ih od opasnosti koje donosi virtualni svijet.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu