Aktivnosti kao što su promet nekretninama i stanogradnja, kao i razvoj turizma i destinacija, u cijeloj Hrvatskoj i dalje se događaju bez strateškog planiranja i jasnih ciljeva, zbog čega su i dalje spori procesi gentrifikacije ili brendiranja kvartova, koji bi mogli ojačati identitet gradova te tako osnažiti lokalno gospodarstvo.
O tome koji zagrebački kvartovi imaju najveći potencijal za takvu transformaciju, koji kvartovi su "propali slučaj", te kako na tržište nekretnina utječe turizam, razgovarali smo s arhitektom Damjanom Geberom, osnivačem i kreativnim direktorom agencije Brigada. Iako je Brigada posvećena interijerima i dizajnu, njihovi projekti često zadiru u urbanizam i prostorno planiranje te brendiranje čitavih gradskih četvrti, a Geber je dobar dio karijere posvetio upravo proučavanju procesa urbane migracije, gentrifikacije i socijalnog brendinga te njihova utjecaja na tržište nekretnina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu