Couope, a vrata – pet. Kombinacija je to koja je posljednjih godina ostala u sjeni buma SUV-ova na globalnom tržištu automobila. No, sada pokušava potaknuti svoj „revival“. I to pod prepoznatljivim brendom kralja životinja. Peugeotov 508, posve nova fastback limuzina označit će početak nove godine na hrvatskoj automobilskoj sceni, pa je ovaj je proizvođač upravo krenuo u kampanju na domaćem tržištu. A, ruku na srce, 508-ica sama je sebi najbolja reklama, jer toliko „sexy“ model (pre)dugo nismo imali priliku vidjeti. Njegov profinjen, a vrhunski upečatljiv dizajn vraća nas zapravo u doba predivnog Peugeotova coupea 406, beskrajno zavodljivog automobila s Pininfarininim potpisom, kojeg mnogi s pravom časte epitetom jednog od najljepših svih vremena. Može li novi 508 naslijediti slavu fascinantne 406-ice čitatelji Poslovnog nog dnevnika moći će u velikom testu čitati čim novu Peugeotova perjanica „sleti“ na hrvatski asfalt, a dotad prenosimo kako svoju perjanicu hvali sam proizvođač u priopćenju za domaće tržište:
„Novi PEUGEOT 508 s novom niskom i kompaktnom konstrukcijom, novim oštrim i snažnim dizajnom, sa spektakularnom unutrašnjosti koja dolazi s jedinstvenom izvedbom sustava PEUGEOT i-Cockpit®, novi PEUGEOT 508 obećava intenzivne doživljaje. Njegove uzorne vozne osobine, novi motori, tehnološka oprema, ali i generacijski skok u kvaliteti čine novi PEUGEOT 508 svjetskim predvodnikom uspona u višu klasu marke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu