Nikola Žinić 'chief creative oficer' agencije Bruketa&Žinić&Grey u razgovoru za Poslovni dnevnik govori o projektima koji su obilježili godinu, uspjesima na vanjskim tržištima i tituli agencija godine koju su dobili već deseti put. Komentirao je i nagrade i priznanja koje je agencija ove godine osvojila te napravio usporedbu kreative domaćih i svjetskih tržišnih igrača.
Što je najviše obilježilo 2018. za vašu agenciju?
Zasigurno činjenica da smo uspješno proveli prvu godinu nakon ulaska u Grey grupu i WPP i naša je procjena da će nam inozemni prihodi ove godine biti između četrdeset i pedeset posto. Uspjeli smo se unutar jedne od najvećih komunikacijskih grupacija na svijetu nametnuti kao dizajn i digitalni hub, a ne samo kao lokalna podružnica. Istaknuo bih razvoj našeg digitalnog tima koji se u proteklih godinu dana ojačao vrhunskim stručnjacima na području digitalnog performance marketinga koji u kombinaciji s našom sestrinskom agencijom Brigada čine jedinstveni digital shopper hub koji zna kreirati omnichannel iskustvo brenda. Naravno, iza nas su i brojni kreativni i efikasni projekti o kojima se pričalo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu