KOMferencija o komunikacijama, središnje stručno događanje komunikacijskih stručnjaka u organizaciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću, ove je godine okupila rekordnih 500 sudionika iz svih sfera komunikacijskog tržišta: stručnjake za odnose s javnošću, marketinške te digitalne stručnjake. Osim predstavljanja novog vizualnog identiteta, ovogodišnja KOMferencija uvela je konceptualne i sadržajne promjena.
Tako su ove godine stručnjaci za odnose s javnošću slušali goste KOMferencije – psihologe, ekonomiste, antropologe, odvjetnike, političare, urednike, novinare, menadžere i umjetnike, moderirali razgovore te zajednički donosili zaključke, što i jest uloga odnosa s javnošću. U sklopu dvodnevne KOMferencije o komunikacijama održano je deset predavanja, šest panela te 11 radionica, a otvorene su teme poput employer brandinga, customer experiencea, agilnosti, GDPR-a, političke komunikacije, startup scene, blockchain tehnologije te važnosti komunikacije za uspjeh tradicionalnih i novih digitalno utemeljenih organizacija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu