Motorima s unutarnjim izgaranjem, uvriježeno je mišljenje, odbrojani su dani. Mnoge kompanije ipak trude se ovu pogonsku tehnologiju održati što duže na životu, a njemački startup Micro Wave Ignition AG vjeruje kako ima rješenje koje bi benzincima i dizelašima moglo značajno produžiti vijek zadovoljavanja ekoloških standarda, piše tportal.
MWI-ova tehnologija navodno modernim benzincima i dizelašima smanjuje potrošnju za 30-ak posto, te emisiju ispušnih plinova za nevjerojatnih 80 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ako se ne varam, a ne varam se, u termodinamici je netto koristan rad unutar klipa jednak razlici privedene i odvedene topline iz klipa za vrijeme procesa izgaranja. Sto je veca temperatura izgaranja veci je i efektivno tlak sto za konstantne uvjete odvodjenja topline daje veci netto rad. Znaci da bi teza o nizoj temperaturi kao boljoj trebala biti obicna glupost.
Osim toga, gorivo ima svoju ogrjevnu vrijednost, ono sto se kemijski uopce moze iz njega izvuci, i tu smo dosli skoro do granice.
Vožnja po nizbrdici.
jesu to neki BS valovi?
Uključite se u raspravu