Iako u današnje digitalno doba promovirati vina, najbolje je pokazala Šibensko-kninska županija u jednoj od najgledanijih video kampanja na Facebooku. U suradnji s digitalnom marketinškom agencijom Sekunde Digital i obrtom za promidžbu D-Ideja, Šibensko-kninska županija ostvarila je doseg od 400.000 ljudi na društvenim mrežama i čak 200.000 pregleda promotivnih videa o autohtonim sortama babiću i debitu.
Cilj projekta bio je promocija autohtonih sorti županije, vina i vinara te obogaćivanje ponude za sve posjetitelje i turiste. Šibensko-kninska županija bogata je autohtonim sortama, od kojih se neke i dalje proizvode samo na tom području. Kako objašnjavaju autorice projekta Martina Miličević i Davorka Krnić-Trick, naglasak projekta koji je naručio županijski Upravni odjel za poljoprivredu i ruralni razvoj stavili su upravo na babić i debit, crnu i bijelu sortu specifičnu za taj kraj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu