Da je turizam hrvatska gospodarska uspješnica, to zaista više ne treba dokazivati. Često znam reći da bi mi, turistički djelatnici, bili sretni da ostane uspješan kao i do sada, a da generira manje od 20 % domaćeg BDP-a. To bi značilo da su i ostale domaće gospodarske grane jednako uspješne, što nažalost danas nije slučaj. No, nakon dvije – tri, u svakom smislu, rekordne turističke godine, dolazi vrijeme otrežnjenja.
Razdoblje hiper potražnje za hrvatskim turizmom polako splašnjava i slijedi borba za svakog gosta. Da li smo za to spremni? Uspjesi u pravilu uljuljkaju i one najopreznije, a konkurencija koristi svaku svoju priliku. Stoga, gdje je rješenje na duge staze? Valja konačno urediti domaći zakonodavni okvir – od niže stope PDV-a, fleksibilnijeg zakona o radu, reguliranja posebnog postupka oporezivanja turističkih agencija do konačnog rješavanja problematike turističkog zemljišta i koncesija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu