Prvi čovjek vodeće hrvatske turističke kompanije ima s čime biti zadovoljan. Valamar Riviera kontinuirano potvrđuje svoju lidersku poziciju kroz rast poslovanja i ulaganja u hrvatski turizam. Ukupna ulaganja Valamara dosegla su 5 milijardi kuna, od čega 4,3 milijarde u podizanje kvalitete hotela, ljetovališta i kamping ljetovališta te 700 milijuna kuna u akvizicije i širenje. Godišnje Valamar ostvari preko 6 milijuna noćenja u 34 hotela i 15 kampova u top destinacijama duž jadranske obale, a odnedavno u Valamar hotelu možete odsjesti i u Austriji.
Naime, Valamar je ovo ljeto napravio prvi iskorak u internacionalizaciji poslovanja akvizicijom hotela na poznatom austrijskom skijalištu Obertauern. Ove godine predstavljena je i nova brend strategija te brend identitet Valamara pod sloganom „All You Can Holiday“, čime je predstavljen prvi ozbiljan hrvatski hotelijerski brend na domaćem i međunarodnom tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu