Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Zbog pozitivnih reakcija Ikea planira otvoriti više manjih trgovina

Autor: Poslovni.hr/Hina
02. studeni 2018. u 10:24
Podijeli članak —
Foto: DPA/PIXSELL

Ikea intenzivno ulaže u internetsku prodaju, logistiku i distribuciju u želji da smanji vrijeme svoje isporuke robe s jednog do dva tjedna na tri do četiri dana.

Švedski proizvođač namještaja Ikea planira otvoriti više manjih trgovina u središtima britanskih gradova, nakon što je zabilježena pozitivna reakcija na njihov prvi outlet u Londonu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Javier Quinones, direktor Ikee u Britaniji, izjavio je kako je londonska trgovina „eksperiment učenja“, ali uspjeh te trgovine znači da će se taj format manjih trgovina najvjerojatnije proširiti i u druge gradove Ujedinjenog Kraljevstva.

Švedski proizvođač namještaja Ikea planira otvoriti više manjih trgovina u središtima britanskih gradova, nakon što je zabilježena pozitivna reakcija na njihov prvi outlet u Londonu.

Javier Quinones, direktor Ikee u Britaniji, izjavio je kako je londonska trgovina „eksperiment učenja“, ali uspjeh te trgovine znači da će se taj format manjih trgovina najvjerojatnije proširiti i u druge gradove Ujedinjenog Kraljevstva.

Takav koncept omogućuje ljudima pregledavanje artikala i savjetovanje o uređenju kuće bez potrebe za posjetom Ikeinim trgovinama izvan grada. To je dio Ikeina širenja u UK nakon još jedne godine rasta prodaje.

Kompanija je u petak priopćila da su njezini prihodi u UK u protekloj poslovnoj godini, završenoj 31. kolovoza, porasli za 5,9 posto, na 1,96 milijardi funti.

Ikea je tijekom tog razdoblja otvorila dvije nove trgovine velikog formata, u Sheffieldu i Exeteru, dižući tako brojku britanskih trgovina na 21.

Njihovu internetsku stranicu posjetilo je 199 milijuna ljudi, što je porast od 13,4 posto. Prodaja putem interneta porasla je, pak, za 14,4 posto te sada čini 15,5 posto ukupne prodaje.

Ikea intenzivno ulaže u internetsku prodaju, logistiku i distribuciju u želji da smanji vrijeme svoje isporuke robe s jednog do dva tjedna na tri do četiri dana.

Quinones je izjavio kako te investicije nisu reakcija na Amazon ili bilo koju drugu e-trgovinu, već odgovor na promjene potrošačkih zahtjeva.

Kazao je i kako je eksperiment s trgovinama malog formata dio te promjene. „Više ljudi živi u gradovima, a u Londonu manje ljudi ima automobil“, objasnio je Quinones.

Dodao je kako je to dio globalnog trenda te kako Ikea namjerava isprobati svoje male outlete, nazvane Planning Studios, u New Yorku, Šangaju i Rijadu.

Autor: Poslovni.hr/Hina
02. studeni 2018. u 10:24
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close