Nakon što je prije devet mjeseci napustila funkciju Account Directora u agenciji UM Zagreb i pojačala redove agencije Dentsu Aegis Network, Ivana Žulj vratila se u UM gdje je preuzela poziciju Strategy Managera.
“Razumijevanje potreba brendova i poznavanje tržišta kako bi se ponudilo najbolje medijsko rješenje uvijek je bio i ostao konačni cilj. No, s novom pozicijom moja uloga u toj priči se mijenja. Kao dio UM strateškog tima imam priliku i izazov sudjelovati u postavljanju smjera prema kojem će se pričati medijska priča, kako postojećih tako i budućih klijenata agencije”, izjavila je Ivana Žulj. U jugoistočnoj Europi agencija UM dio je I&F McCann Grupe s agencijama na tržištima u Srbiji, Hrvatskoj, Bugarskoj, Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Makedoniji, Crnoj Gori i Albaniji. UM svjetska mreža, kao dio kompanije IPG Mediabrands, djeluje u više od 100 zemalja i zapošljava više od 4800 ljudi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu