Na treće izdanje konferencije DIABLOG 21. studenog u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema organizatori iz agencije Dialog komunikacije pripremili su više od 30 govornika i 11 sati programa.
“Fokus konferencije o blogerima i influencerima je na autentičnosti. Razlog je činjenica da je ta scena u sve većem porastu i da je postalo važno da ljudi koji imaju utjecaj na digitalnim kanalima imaju autentičnu priču, ne samo zbog sljedbenika koji od njih žele originalni sadržaj, već i zbog brendova koji ih sve više koriste u influencers marketingu”,kaže Marina Čulić Fischer, izvršna partnerica u agenciji Dialog komunikacije i programska direktorica DIABLOG-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu