Agencija BBDO Zagreb u rujnu je pojačala svoj digitalni tim, a u domeni digitalnih usluga planiraju još zapošljavanja. “Tržište je doživjelo dosta promjena od krize 2009. godine koja je pogodila gospodarstvo, neke od zaista velikih agencija su praktički nestale sa scene, neke od međunarodnih agencija su se također povukle s tržišta, dok imamo s rastom i razvojem digitalnog dijela oglašivačkog biznisa pojavu novih igrača na tržištu koji započinju možda kao specijalizirane digitalne agencije, ali sve više njih ulazi i u prostor tzv. full-service agencija”, objašnjava Luka Duboković, izvršni direktor i član Uprave BBDO Zagreb.
Kako napominje, sve veća specijalizacija dovodi i do toga da je klijentima sve teže operirati s velikim brojem agencija u kojoj svaka pokriva neko od područja iz komunikacijskog spektra.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu