Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Inovacijom smo omogućili da puno ljudi uživa u zreloj kategoriji kao što je kava

Autor: Poslovni dnevnik
04. listopad 2018. u 21:59
Podijeli članak —
Naprosto se mora inovirati, jer ako nećete vi, netko će drugi, poručuje Dautović Čaić

Lejla Dautović Čaić, direktorica marketinga područja kava u Atlantic Grupi.

Danas je u industrijama stalno potrebno inovirati, a ta je potreba naglašena i kod zrelih kategorija proizvoda, odnosno onih koji su prisutni praktički oduvijek, poput, primjerice, britvica za brijanje, toaletnog papira ili – kave.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Tako poručuje Lejla Dautović Čaić, direktorica marketinga strateškog poslovnog područja Kava u Atlantic grupi. Govoreći o izazovima u tom segmentu, ona kaže da u zrelim kategorijama nema velikih "prirodnih", tehnoloških pomaka kao kod, npr. svijeta mobilnih telefona ili internetskoj i platformskoj ekonomiji.

Danas je u industrijama stalno potrebno inovirati, a ta je potreba naglašena i kod zrelih kategorija proizvoda, odnosno onih koji su prisutni praktički oduvijek, poput, primjerice, britvica za brijanje, toaletnog papira ili – kave.

Tako poručuje Lejla Dautović Čaić, direktorica marketinga strateškog poslovnog područja Kava u Atlantic grupi. Govoreći o izazovima u tom segmentu, ona kaže da u zrelim kategorijama nema velikih "prirodnih", tehnoloških pomaka kao kod, npr. svijeta mobilnih telefona ili internetskoj i platformskoj ekonomiji.

"Ne znači nužno da morate dodatno tehnološki razvijati proizvod. Veliki brendovi ne prate trendove, oni ih stvaraju i tako udaraju ritam ostatku tržišta i konkurenciji. Oni prepoznaju potrebe i probleme koji potrošači imaju i znaju ponuditi rješenje. Evo primjerice Zewinog kartonskog tuljca za toalet papir koji se otapa u vodi, spektakularne inovacije redovitog dostavljanja muških britvica u projektu Dollar Shave Club, ili pak moje omiljene Cedevite GO ili Cedevite u vrećici koju možete popiti u kafiću", kaže Dautović Čaić.

Objašnjava da je i kava po svemu iznimno zrela kategorija u kojoj je potrebno zaista dobro osluškivati i detektirati potrebe ili probleme koje potrošač može imati. "Jedna od potreba koju smo mi detektirali jest da bi mnogi potrošači željeli uživati u funkcionalnim benefitima koje nudi svježa kava, prije sveg njenom mirisu i okusu, čak i kada nemaju vremena ili im se žuri. I to smo u Barcaff?u riješili čak na dva načina. Jedan je kroz tursku kavu u vrećici, kroz naš proizvod Barcaff? Black and Easy s kojim potrošači mogu u manje od minuti na bilo koje mjestu pripremiti tursku kavu", ističe direktorica marketinga Atlanticove Kave i napominje da je drugi način kojim su inovirali tako zreo proizvod kao što je turska kava – turska kava u kapsuli, upravo nedavno lansirana u okviru njihove linije kapsula Barcaff? D.O.T.

"To je također iznimno brza i elegantna priprema prave turske kave, karakterističnog mirisa i ukusa. Riječ je  o prvoj takvoj kapsuli u Europi koja je kompatibilna s najvećim brojem aparata u regiji.

Naime, ulaskom kapsula na tržište prije nekih tridesetak godina, bilo je uobičajena da svaki brend ima svoj aparat i jedinstvenu kapsulu koja je kompatibilna samo s tim aparatom. Kroz vrijeme su se u kućanstvu najmasovnije raširila dva sustava za aparate, jedan za masovnu upotrebu, jedan nešto ekskluzivniji. Mi smo naše kapsule prilagodili korištenju postojećim aparatima za masovnu upotrebu i na taj način omogućili odmah velikom broju ljudi da uživaju u ovom inovativnom proizvodu", objašnjava Lejla Dautović Čaić.  Time je zapravo Atlantic kao kompanija potvrdila njene riječi kako se "naprosto mora inovirati. Jer ako nećete vi, netko će drugi".

Autor: Poslovni dnevnik
04. listopad 2018. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close