Danas je u industrijama stalno potrebno inovirati, a ta je potreba naglašena i kod zrelih kategorija proizvoda, odnosno onih koji su prisutni praktički oduvijek, poput, primjerice, britvica za brijanje, toaletnog papira ili – kave.
Tako poručuje Lejla Dautović Čaić, direktorica marketinga strateškog poslovnog područja Kava u Atlantic grupi. Govoreći o izazovima u tom segmentu, ona kaže da u zrelim kategorijama nema velikih "prirodnih", tehnoloških pomaka kao kod, npr. svijeta mobilnih telefona ili internetskoj i platformskoj ekonomiji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu